Målbar magi

Online salg

Den visuelle udforming af produkter, priser, knapper og andre elementer på dit website burde være irrelevant for de handlinger, vi kan udføre, fx når vi trykker på knapper og vurderer priser. Men det visuelle design kan øge vores lyst til at udføre bestemte handlinger. Og det kan forbedre dit online salg markant.

Design af digitale brugerflader

Digitale brugerflader anvendes af mennesker, ikke af robotter. Når du designer oplevelser, bør du have øje for, at din slutbruger er et menneske med menneskelige tilbøjeligheder, ikke en maskine.

Optimering af købsprocessen

Købsprocessen er fuld af små oplevelser, følelser og indtryk. Den handlende befinder sig i en situation, hvor indtryk påvirker følelser, motivation og logisk sans i en sådan grad, at købsoplevelsen og processen deromkring, er helt afgørende for det endelige udfald.

Produktudvikling

Mange produkter fejler, fordi der ikke er taget højde for, at produktet skal bruges af mennesker en hverdag, hvor opmærksomhed og fokus er begrænset. Vær derfor opmærksom og nysgerrighed på hvilket kontekst som produktet skal bruges i.

Brugerrejsen skridt for skridt

Hvert skridt i en brugerrejse, er afgørende for den endelige konvertering. Om det er et køb på et website, beslutningen om at skifte til en klimavenlig bil eller at indføre skraldesortering i hjemmet, kan hvert skridt, hvert møde og hver interaktion på rejsen, være afgørende for om købet eller handlingen gennemføres.

Kampagnekommunikation til rigtige mennesker

Kommunikations- og marketingfolk udvikler ofte kampagnekommunikation baseret på, hvordan de tror og håber, at mennesker vil reagere og agere.

Klik dig videre eller kontakt mig på 5190 6119 eller på jakob@ubevidst.dk