Kampagner til rigtige mennesker

Når du tager højde for, hvordan mennesker virkeligheden bearbejder information, symboler og billeder i omgivelserne, oplever din målgruppe at blive talt til i øjenhøjde. Ved at kombinere din indsats med psykologisk funderet viden om, hvad der påvirker mennesker, optimerer du sandsynligheden for, at din målgruppe reagerer på dit budskab.

Tilgangen indebærer at

…du analyserer og tester hvilke barrierer der afholder målgruppen fra at gennemføre ønsket adfærd.

…du analyserer og tester hvilke triggere der opmuntrer målgruppen til at gennemføre ønsket adfærd.

Dit output er at…

…du udvikler initiativer og produkter, der ændrer målgruppens adfærdsmønstre ifm. arbejdsmiljø, digitale vaner og finansielle vaner.

…du udvikler initiativer og produkter, der påvirker vaner ifm. borgernes sundhed, efterrettelighed ift. at betale skat og få en klimabevidst adfærd.

Kontakt mig på 5190 6119 eller på jakob@ubevidst.dk, hvis du vil høre nærmere.