SMARTER Journey

Dine kunders rejse mod målet er ofte fyldt med oplevede forhindringer og ting, som de finder besværligt.

  • Forstærk kundens motivation og kundeloyalitet

  • Øg tilgangen af nye kunder

  • Optimer click-through og konverteringsraten

 

Den slags eksisterer ikke på den idealiserede kunderejse, hvor dine kunder opfører sig fuldkommen rationelt. Men virkeligheden er knap så snorlige.

Traditionelle kunderejser er opbygget ud fra en rationel tanke om, at en stigende grad af kundeengagement i sidste ende vil føre til konkrete handlinger, som munder ud i, at kunder køber. Virkelighedens kunder opfører sig typisk ganske anderledes.

Firkantet sagt, handler vi ofte først og tilpasser vores forklaring bagefter. Vil du præge menneskers adfærd, bør du i højere grad tænke, hvordan du får dine kunder til at udføre konkrete handlinger i stedet for at forsøge at holdningsbearbejde dem.

Vil du have målbar magi?

Vi hjælper dig med at identificere de barrierer, som hindrer konkrete handlinger.

Vi skræddersyer kommunikationsplaner med fokus på forskellige kundeprofiler.

Vi hjælper dig med at designe og effektmåle de relevante kontaktpunkter på kunderejsen, så dine kunder konverterer.

Med en adfærdsdesignet kunderejse bringer du dine kunder sikkert i mål.