Vi hjælper virksomheder og organisationer med at skabe mere effektiv kommunikation og bedre kundeoplevelser.

Misforståelser, frustrationer og forkerte valg. Vores psykologi spiller ofte en fremtrædende rolle for de beslutninger vi træffer som forbrugere, som borgere og i vores arbejdsliv.

I Ubevidst anvender vi indsigter fra psykologi, hjerneforskning og adfærdsøkonomi til at skabe smartere og mere “hjernevenlig” kommunikation. Kommunikation der udnytter den måde, vores hjerne bearbejder og træffer beslutninger til at mindske friktion, skabe bedre kundeoplevelser og øge konverteringen.

Vi anvender følgende metodologi og fremgangsmåde for at forstå og påvirke adfærd. Processen foregår selvfølgelig i tæt samarbejde med dig som kunde. 

Dine kunder sætter unikke aftryk med deres adfærd.

Hvordan påvirker du dine kunder til at handle, og hvad vækker deres modstand?

Kunderejsen skridt for skridt.

Find ud af hvordan du kan adfærdsdesigne kunderejsen i detaljer, så du sikrer konvertering i hvert trin.

Ord kan udløse handling.

Hvilke mentale knapper skal du trykke på i kundens hoved for at aktivere dem?

Kunder bekymrer sig om omkostninger, ikke om pris.

Hvordan kan du ændre kundens opfattelse af pris og kvalitet?

Forstå hvordan kunden tænker.

For at du kan lykkes med din kommunikation, hjælper det, at du ved hvordan dine kunder tænker og træffer valg.

Udsend de rette signaler.

Tænk over hvilke signaler dine kunder opfatter, så du gør din påvirkning stærkere.

Foredrag & workshops.

Nogle gange vil du bare gerne inspireres eller blive lidt klogere - eller begge dele.