SMARTER Prime

Mange begreber er bundet sammen i vores bevidsthed, uden at vi tænker over det.

  • Få dine produkter og ydelser til at tage sig bedre ud end dine konkurrenters

  • Øg din målgruppes velvilje og engagement i holdningsdrevede kampagner

  • Gør dine kunder mere positive stemte for det du sælger

 

De indtryk du møder, retter dine tanker - og i visse tilfælde også din adfærd - i en bestemt retning. Luk øjnene og tænk på, at du lægger små sten i en bunke. Bliver bunken større eller bliver den mindre? Kombinationen af op og mere føles både rigtigere og mere naturlig end at bruge ord som op og mindre sammen.

Hvorfor er det vigtigt? Vi synes, at det er vigtigt. Og det burde du også synes.

Du accepterer nok ikke uden argumenter, så lad os give dig en god grund.

En købsbeslutning kan ofte inddeles i to overordnede trin: Først overvejer kunden, om de skal købe. Dernæst beslutter de sig for, hvad de skal købe.

Forestil dig, at du kan få kunderne til at skippe første del, så de går direkte til beslutningen om, hvad de skal købe hos dig. Forestil dig, hvis du kunne få kunden til at føle, at det både er rigtigere og mere naturligt, at starter med et “hvad skal jeg købe”-mindset.

Kan du se det for dig? Godt!

Du kan faktisk prime dem til et “hvad skal jeg købe”-mindset, og det er overraskende ukompliceret. Spørg dem hvilket af to alternativer, som de foretrækker. Få dem med andre ord til at vælge. På den måde bringer du dem i et valg-mode og omgår belejligt det trin, der ellers ville være først - deres “om jeg skal købe”-mindset.

Vi hjælper dig med at aktivere de følelser og tanker hos dine kunder, som du gerne vil have.

Vi hjælper dig med at påvirke deres mindset. Så går dit budskab rent ind.

Vi gør det ved at teste, hvad der virker. Med fødderne solidt plantet i forskningsbaseret viden.