SMARTER Profiling

Vil du gerne kommunikere i øjenhøjde med dine kunder, bør du vide, hvor høje de er.

  • Sælg hurtigere og oftere ved at kortlægge, hvad der trigger og hæmmer dine kunder

  • Løft dit kryds-mersalg og kundens livstidsværdi med udgangspunkt i de rette adfærdstriggere

  • Øg kundetilfredsheden

 

Du kan ikke kommunikere relevant til nogen, hvis du ikke ved, hvad der interesserer dem. Men interesse er kun halvdelen af ligningen, for du skal også helst vide, hvad der får dem til swinge og smile.

Mennesker lider af såkaldt negativitetsbias. Der eksisterer populært sagt ikke nogen gratis omgang. Trigger du dine kunder forkert, risikerer du, at de skifter til konkurrenten. Håret i suppen fylder mere end resten af deres oplevelse. Det negative overskygger det positive.

Ved kun at inddrage de relevante faktorer, som trigger dem til konkret handling og udelade dem, som skræmmer dem væk, har du meget bedre forudsætninger for at lykkes med at overbevise dem.

Vi hjælper dig med at identificere dine kunders individuelle og unikke adfærdsfingeraftryk med velafprøvede metoder, så dine budskaber vinder genklang.

Vi giver dig et struktureret overblik over, hvilke individuelle adfærdstriggere du bør udnytte i kommunikationen for at sikre optimal effekt med dine kundevendte initiativer hos dine kundesegmenter.

Du får samtidig en guideline til, hvordan du konkret kan anvende adfærdstriggerne til at målrette kommunikation over for dine målgrupper.