SMARTER Trigger

Ved du, hvad der trigger dine kunder?

  • Få dine budskaber til at sætte sig fast

  • Indgyd tillid til dine budskaber

  • Få et katalog af triggere, der påvirker og overbeviser dine kunder

 

Hvis du køber en billet, der kun får dig halvvejs, har du brugt penge uden at nå i mål. Det er dumt. Samme princip gælder, hvis du vil påvirke folks adfærd.

Udnytter du viden, der taler til kundens fornuft, har du måske god samvittighed, men i længden vil du få flere alvorlige snakke med din bankrådgiver. For du har brugt penge på kampagner og tiltag, der ikke bringer kunden til kasseapparatet. Du kan ikke kede folk til at købe hos dig. Test hvad der får dem til at rykke sig ud af stedet - og gentag indtil det ikke virker mere.

Nogle gange kan det være et enkelt ord, der gør hele forskellen. Andre gange skal der arbejdes med kundens mindset, for at det hele spiller. Find ud af hvad virker for din målgruppe. Eller få os til at hjælpe dig.